Söndag

Det börjar sakta men säkert bli klart här hos mig nu. När jag känner att jag plockat och ändrat färdigt ska jag lägga ut bilder så ni får se hur det blivit. Men än så län Och iidge ändrar jag lite heeela tiden så det ser aldrig likadant ut här. Sim igår kväll till exempel, då bytte jag gardiner för femtielfte gången! Och odag har jag flyttat på växter, bytt krukor och lite sånt. Funderar på att byta duk på köksbordet också, även om dte är fint som det är med dne som ligger där nu.

Blir nog ingen träning idag för att jag har ont i nacken/huvudet och mår illa. Har iallafall träningsvärk sedan igår, både i benen och i triceps =) sköööönt.

Började se på Due Date igår så den ska jag nog försöka se klart idag. Jag gillar verkligen Robert Downey Jr, tycker att han, av någon anledning, är så jädra sexig :p särskilt i Iron Man-filmerna!

Å nu ere Scrubs som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0