Scary

Imorgon åker jag äntligen hem till Berghamn! Ska bli så underbart att gosa med katterna igen, som jag saknar dom!
Kommer stanna längre än planerat, orkar inte åka tillbaka hit på en gång och nu när jag är ledig så länge så ska jag minsann utnyttja att vara hemma :D Känns dock lite dumt att inte utnyttja lägenheten när man betalar så hög hyra, men å andra sidan kommer jag ju spara in lite på elen så, inte helt fel det.

Nu ser jag på Scary Movie 2, haha en av världens sämsta filmer.

Vill se Paranormal Activity 2 men då måste jag ha sällskap men har ingen som vill göra mig sällis! Man skulle haft en mysig kille bredvid sig, hade inte varit helt fel och jag hade sannerligen behövt det :P Han hade fått hålla om mig hela tiden och jag hade gömt mig i hans famn, för de där filmerna är så jädra läskiga. Ååååh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0