Incomplete

Här sitter jag i min soffa, med svart maxiklänning på och Converse på fötterna. Drömmer om sommaren, som ni kanske förstår. Än är det ett tag kvar tills man kan gå ut med converse på, en lätt klänning och en tunn jacka över. Längtar sååå efter värmen och grönskan, alla underbara dofter blommorna bjuder på.
Kan inte förstå hur folk kan går unt i converse ute nu när det är så jävla kallt :S Man ser många tjejer som bara har tights/strumpbyxor, en tunika och tunn jacka på sig och ingen mössa på huvudet, även om det är minus 25 grader! Snacka om utseendefixerade, att de hellre försöker se snygga ut än skydda sig så gott det går från kylan. Själv så brukar jag skita i hur jag ser ut när jag går ut då dte är så kallt ute. Jag har täckbyxor, tjock täckjacka, halsduk, mössa och vantar och ser nog ut som en michelingubbe men som sagt så skiter jag i det. För mig går det före att försöka hålla sig varm snarare än att försöka se bra ut. Sen så är det ju så att jag aldrig nånsin ser bra ut ändå och inte bryr mig sådär överdrivet mycket om utseendet annars, kan ju inverka lite också.

Förresten, jag kan inte förstå hur jag kunde gå runt utan att smörja in mitt ansikte morgon och kväll förut! helt oförståeligt! Nu skulle jag inte klara en dag utan att smörja in mig minst 2 gånger per dag. Jag använder Nivea Visage Regenerating Wash Gel och smörjer in med Nivea Visage Regenerating Day Cream på morgonen och Night Cream innan jag lägger mig. det har verkligen gjort underverk för hyn i mitt ansikte. Synd jag inte kom på dte tidigare för då hade kanske acnen hållit sig på en mer lagom nivå och jag hade inte fått så mycket ärr som jag har. Men men, bättre sent än aldrig.

Without you all I'm going to be is.. Incomplete...

Voices tell me I should carry on..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0