Dagens Frida

Jag ska börja kalla det för Dagens Frida, när man gör så dumma grejjer som jag gör jämt.
Dagens Frida är: Insåg att jag inte visste vart jag hade mina träningskläder nånstans. jag letade igenom hela sovrummet, kollade inne på toaletten. Nä, de fanns ingenstans. Sen kom jag på att jag skulle ju tvätta dom igår. Och insåg att jag måste ha glömt dem i tvättstugan. Så jag var tvungen att boka tvättid bara för att se om de var där i tvättstugan, och mycket riktigt så var dom där. Skyller på att jag mådde så dåligt igår att jag inte visste vad jag gjorde alls. Men så jävla onödigt att göra av med en tvättid bara för att hämta tvätt som jag glömt där. Det är ett rent helvete att vara så jävla glömsk och dum i huvudet som jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0